Radyo Dinle

KelebekFm Dj Roportaj - Tarcin -

[23:50]  Selamun Aleykum - Tarçın -
[23:51] Aleyküm selam aSpeNDos
[23:51]  Öncelikle Röportaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ediyorum ve güzel bir söyleşi olması dileğiyle
[23:52] Ben teşekkür ederim seninle keyifli olacağına inanıyorum
[23:52]  tesekkür ederim
[23:52] Ricamdır
[23:52]  Söyleşimize başlamadan önce - Tarçın - tanıyalım.
[23:52]  - Tarçın - kimdir. ?
[23:54] Tarçın 32 yaşında fethiyede yaşayan kendi halinde deli dolu gülmeyi seven eğlenceli bi hatundure
[23:54]  Evli mi bekar mı - Tarçın -
[23:54] Bekar
[23:54]  hakkınız da hayırlısı olması dileğiyle
[23:55] Çok teşekkür ederim
[23:55]  Ne işle ugraşıyor - Tarçın -
[23:55] Bir gsm operatöründe müşteri temsilcisiyim
[23:56]  Ailenizlemi yaşıyorsunuz. ?
[23:56] Yok yalnızım
[23:56]  ALLAH yar ve yardımcınız olsun.
[23:56] Çok teşekkür ederim hepimizin
[23:57]  Amin ecmain
[23:57]  - Tarçın - gündelik yaşantısın da nasıl birisidir.?
[23:58] Çok sade ama hep keyifli modunun düşmesine hiç izin vermeyen biriyim
[23:58] Yani benim için kimin ne desiğinin deği kendi doğrularımın önemi vat
[23:59]  Olması gereken de bu zaten herkez kendin den mechul ' dür 
[23:59] Evet doğru diyorsun
[23:59]  - Tarçın - Hobileriniz varmı ve nelerdir bizimle paylaşırmısınız.
[00:00] Ya ben zamanımın büyük bir bölümünü işte ve hastanede geçiriyorum
[00:00] Onun dışında yayın yapmaktan çok keyf alıyorum
[00:00]  Hastane dediniz umarım bişey yoktur
[00:01] O bana kalsa olur dimi
[00:01] Herşey bizim için
[00:01]  Olur tabiki
[00:01] Teşekkürler
[00:01]  Allah sağlık ve mutluluk versin her daim
[00:01] Aminn
[00:02] Allahım herkese herşeyden önce sağlık versin
[00:02]  Amin cümlemize insallah
[00:02] Amin ecmain
[00:03]  - Tarçın - en son okuduğunuz kitap neydi ve yazarı kimdir. ?
[00:04] Canan Tan Sızı adlı bi kitap
[00:05] Bayılıyorum Canan Tan kitaplarına
[00:06]  Güzel kitap ve yazarı da bilgi olunca eseri de bir o kadar keyif verir okuyana 
[00:06] Aynen öyle aSpeNDos
[00:06]  
[00:06]  - Tarçın - En çok sevdiğin şarkıcı ve şarkısı ?
[00:08] Ahmet Arslan Minnet eylemem
[00:08]  - Tarçın - Evcil hayvanın varmı. ? Yoksa ne olmasını isterdin ?
[00:09] Var bi kedim iran kedisi adı paspas 4 yaşında
[00:10]  kedileri severim 
[00:10] Çok tatlıdır minnoş minnoş bide şapşik yaaa 
[00:10]  - Tarçın - Futbolla aran nasıl ? Hangi takımlısın. ?
[00:11] Hiç aram yok vallahi adı olsun die beşiktaşlıyım
[00:12]  - Tarçın - Aşk hayatın nasıl.? Hayatında birisi varmı. ?
[00:13] Valla hayatımda kimse yok hayatıma birisini almakda uzun vadede planlarımın arasında yok
[00:14]  - Tarçın - Aşkı üç (3) kelime de bana anlat dersem ne dersin. ?
[00:14] Aşka inanan bi kadın değilim onun için bunu anlatmam pek mümkün değildir aSpeNDos
[00:15]  Kısa ve net bir cevap oldu 
[00:15] Net olayı seviyorum 
[00:15]  - Tarçın - En sevdiğin renk ?
[00:16] Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun 
[00:16]  - Tarçın - huzur bulduğun şeyler arasın da neler var. ?
[00:17] Huzur artık çok zor bulunuyor biliyosun aSpeNDos
[00:18]  Biliyorum ancak herkezin huzur bulduğu ve kendini iyi hissetiği bişey vardır elbet 
[00:18] Bi adam var onun sesi bana huzur veriyor saatlerce şiirlerini dinleyebilirim
[00:18] Çok huzurlu hissediyorum
[00:19]  Kim bizimle de ismini paylaşırsan roportaj okuyanlar belki merak ederler 
[00:20] Youtube de dinleyebilirsiniz bende çok tesadüf tanıştım bu sesle KalbeNefes
[00:21]  Boş vaktim de dinleyeceğim teşekkürler.
[00:21] Beğenw
[00:22] Beğeneceksiniz eminim
[00:22]  Şahsi sorulara cevap verdiğin için teşekkürler - Tarçın -
[00:23] Ricamdır aSpeNDos cevap verilmicek bişey yok
[00:23] Ben teşekkür ederim
[00:23]  - Tarçın - radyo ( programcı ) tanısman nasıl oldu. ?
[00:25] Yayıncı bi arkadaşım bi gün seste konuşurken dediki yayoncı olmalısın ben yapamam dedim yaparsın bu sesi kimseden saklamaman lazım dedi yok dedim
[00:25] Sonra o arkadaşla koptuk
[00:25] Ama aklımda kaldı
[00:26] Bütün stresini unutucaksın demişti
[00:26] Bütün stresini unutucaksın demişti
[00:27]  Dediğin de haklı sanırım yayını bir kere dinleme fırsatım oldu ve gayet eğlendiğini farketmemek elde değil yayında
[00:28] Evet çok keyif alıyorum yayın yaparken
[00:29]  - Tarçın - KelebekFM tanısman nasıl oldu. ?
[00:30] Tamamen tesadüf
[00:30] Kafamın atık bi anında geldim veee
[00:30] Burda yayın yapmak istiyorum dedim
[00:31] Sağolasın sende veni kırmadın ve denedin
[00:31] Sonucunda burdayım ve mutluyum
[00:31]  Hayırlı olması dileğiyle her iki taraf icin de
[00:32] İnşallah
[00:32]  - Tarçın - KelebekFM ' de yenisin ve ortam dan bahsedermisin gözün de nasıl bir izlenim verildi hem sohbet ortamı hemde diger Dj ( programcı ) arkadasların tutumları nasıl.?
[00:34] Dj arkadaşlar gerçekten çok sıcak ve samimi kanalda sohbet akıcı ve herkes destwkçi çok sağolsunlar
[00:35]  - Tarçın - KelebekFM ' de sizleri her daim yayın da dinlemek isteriz içtenliğiniz ile yayına renk katıp eğlenmeniz her zaman temennimiz.
[00:38] aSpeNDos bende her daim bu ekibin içinde olmak isterim ve keyif duyarım umarım beğenerek dinlersiniz
[00:38]  - Tarçın - Bu söyleşimizi okuyacak olan ve belki de Dj olmak isteyecek arkadaşlara buradan ne mesaj göndermek isterdin .?
[00:41] Bu işi gerçekten yapmak isteyen herkes denemeli bence herşeyi başaracağız diye bişey yok ama en azından denemek lazım
bu işi gerçekten yapmak isteyen varsa hepimizden destek alabilirler ve bizler keyifle destek veririz
[00:42]  - Tarçın - KelebekFm ve Diger yayın yaptığın radyolar da olmazsa olmaz dediğin kuralın varmı.?
[00:44] Benim haksızlığa tahammülüm yok sadece herşey kuralına göre olursa sıkıntı yok
[00:44]  Son olarak bu güzel Röportajımız da eklemek istediğin birşey varmı - Tarçın -
[00:47] aSpeNDos bemim için çok keyifli bir röpotajdı emeğin için çok teşekkür ederim bu keyifli ailenin içine katıldığım ve sizleri tanıdığım için çok memnunum
[00:47]  Vakit ayırıp röportaj ( söyleşi ) teklifimi kabul ettiğin için teşekkürler. - Tarçın -
[00:48] Ricamdır aSpeNDos ben teşekkür ederim bana tahammül ettiğin için 

Yeni roportaj ( söyleşiler ) sizlerle olacaktır..

Takipte kalın..

KelebekFM - Sesin arkasın daki kişiler...

  • 12 Ekim 2019,
  • |
  • 146
  • |

mobil uygulama

FACEBOOK

Telefon:
+90 (212) 000 00 00
Copyright © 2019. KelebekFM - İnternet Radyonuz -  Hosting Hizmetleri - St By aSpeNDos